سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باربری های تهران

اسباب کشی با باربری اکباتان جابه جا بار

اسباب کشی با باربری اکباتان جابه جا بار 

اگر به دنبال یک باربری خوب در محدوده اکباتان هستید تا حمل بار و بسته بندی لوازم شما را با کفیت و تضمینی انجام دهد ؛ به سایت ما خوش آمدید. باربری اکباتان جابه جا بار در 24 ساعته شبانه روز خدمات خود را با قیمت مناسب انجام میدهد .

تلفن تماس باربری شهرک اکباتان

شماره باربری

نام شهرک اکباتان به گوش همه تهرانی ها آشناست، چه آنهایی که به هنگام فرود هواپیما در مهرآباد از دیدن ساختمان های بتنی غول پیکرش شگفت زده می شوند، چه آنهایی که به به واسطه سفر به استان البرز از جلوی آن می گذرند، یا دستکم در طول سفرهای روزمره شهری با مترو نگاهشان به نام ایستگاهش خورده است. شهرک اکباتان از شمال به اتوبان تهران کرج و از غرب به نمایشگاه صنایع هواپیمایی محدود می‌شود.

باربری در میدان آزادی

در چند سال اخیر تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باکری و اتوبان کرج در این محدوده راه‌اندازی شده است.شهرکی که با وسعت حدود 200 هکتار، 15،675 واحد آپارتمانی را در قلب خود جا داده و حتی پس از گذشت 45 سال از ساخته شدن آن، رکورد بزرگترین شهرک مسکونی ایران را حفظ کرده است.شهرک اکباتان در مسیر خط چهار متروی تهران قرار دارد و دارای یک ایستگاه مترو است که در فاز 2 شهرک قرار دارد. میدان شهید صارمی در شرق فاز 2 شهرک اکباتان قرار گرفته است.

 

اگر قصد اسباب کشی و نقل مکان به شهرک اکباتان را دارید میتوانید از خدمات ماشین های باربری و بسته بندی ما در اتوبار و باربری جابه جا بار استفاده کنید. تلفن تماس و رزرو ماشین 1777 میباشد.